Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/tgk/domains/tgksanat.ir/public_html/components/com_k2/models/item.php on line 853

 

امروزه طراحی داخلی فروشگاهی‌، از‌جمله طراحی سوپرمارکت و هایپرمارکت و مگا مارکت‌ها، از ویترین فروشگاه گرفته تا چیدمان داخلی یخچال‌‌‌‌‌‌ و فریزر‌ ها و نحوه‌ی قرارگیری محصولات در قفسه‌‌ها تا نور‌پردازی و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای مشتریان همه و همه نقش مهمی در ترغیب مشتری به خرید کالا‌های عرضه شده ایفا می‌کند.
شرکت صنعتی تجهیزگسترکوروش، فعال در زمینه تولید لوازم فروشگاه های زنجیره‌ای با توجه ویژه‌ به تامین تجهیزات برودتی در سراسر کشور می‌باشد که فعالیت خود را از سال 1394 آغاز و تا‌کنون با تکیه بر دانش فنی متخصصین و مشاوره کارشناسان مجرب در تمام مراحل فرایند تولید و با عنایت پروردگار به تولید محصولاتی با بالاترین سطح کیفی، توام با دانش و طراحی منحصر به فرد در این عرصه مشغول به فعالیت می باشد .
پس از ظرف مدت کوتاه کمتر از دو سال ما اکنون مفتخریم محصولات خود شامل:
یخچال‌های پرده‌هوا با UNIT مرکزی، فریزرهای دو درب و چهاردرب با UNIT مرکزی، صندوق فروشگاهی، شلف های دو طرفه و یک طرفه چوبی و فلزی، ترولی ، سبد فروشگاهی، انواع استندهای پاصندوقی ، استند نان و... به همراه سایر محصولات دیگر را به مشتریان گرامی معرفی نمائیم .
این محصولات با رعایت اصول مهندسی و مطابق با استانداردهای جهانی و تمام قطعات به کاربرده، دارای استاندارد و تائیدیه اروپا CE می‌باشند و هر محصول دارای ویژگی انحصاری و وجه‌تمایز میان سایر محصولات مشابه خود در بازار است.
علاوه‌بر تولید و ارائه‌ی محصولی با بهترین شرایط کیفی و رعایت اصول مهندسی و استاندارد سازی یکی از مهم ترین پارامترها برای شرکت تجهیزگسترکوروش جلب رضایت و اعتماد مشتریان و ارائه‌ی محصولی با توجه به نیاز مشتری و با درنظر گرفتن پارامتر اقتصادی می باشد .
با بررسی رزومه‌ی شرکت و پیشینه‌ی آن میتوان ادعا کرد که تا حد بسیار بالایی به این توفیق دست پیدا کرده‌ایم که یکی از سوابق گروه صنعتی ما در این زمینه تجهیز حدود 400 فروشگاه زنجیرهای افق کوروش در سراسر کشور ظرف مدت کوتاه تنها 1 سال‌ و نیم می‌باشد .
اکنون ما می‌توانیم این وعده را به مشتریان و همراهان همیشگی خود داده که در کوتاه ترین زمان ممکن محصولی با کیفیت عالی تولید نموده و با برنامه‌ریزی دقیق اقدام فوری به تجهیز انواع مارکت‌ها در سراسر کشور نمائیم .
امید است با تعالی شرکت در عرصه‌ی رقابتی صنایع، گامی استوار در این راستا برداشته و راه خود را برای حضور پررنگ و نقشی موثر در تولیدات داخلی و ساخت کشور عزیزمان ایران هموار سازیم و آن‌را گسترش دهیم .

land 1

خدمات پس از فروش

انبار مجهز :
این شرکت با در اختیار داشتن انباری مجهز و گسترده از قطعات ، آمادگی لازم جهت تعویض قطعات معیوب احتمالی در کم ترین زمان ممکن دارا می باشد .

نیروی انسانی :
شرکت با پرورش نیرو های متخصص و کارآمد ، دارای دانش کافی در عیب یابی و توانایی در رفع عیوب ، پیگیری سریع مشکلات و پشتیبانی پاسخگو در محل فروشگاه در 7 روز هفته و 24 ساعته همواره آمادگی لازم جهت ارائه خدمات در تمامی نقاط کشور به مشتریان گرامی را دارند .


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/tgk/domains/tgksanat.ir/public_html/components/com_k2/templates/default/item.php on line 250
محتوای بیشتر در این بخش: پرسش و پاسخ »

تماس با ما


تعداد بازدید مطالب
6134